.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری عامل انتشار تصاوير خصوصي افراد در فضاي مجازي درمازندران
متهم به انتشار عکس ها و اطلاعات خصوصي افراد در فضاي مجازي توسط ماموران پليس فتا فرماندهي انتظامی استان مازندران شناسائي و دستگير شدند.

 شمال نیوز: متهم به انتشار عکس ها و اطلاعات خصوصي افراد در فضاي مجازي توسط ماموران پليس فتا فرماندهي انتظامی استان مازندران شناسائي و دستگير شدند.

سرهنگ دوم حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اعلام نمود : در پي مراجعه زني با در دست داشتن مرجوعه قضايي به ماموران پليس فتا استان مبني بر ايجاد صفحه اي به نام وي در صفحه يکي از سايت هاي اينترنتي و انتشار عكس هاي خصوصي اش در صفحه فيس بوك و ارسال پيامک هاي تهديد آميز موضوع به طور ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس فتا قرار گرفت.

ایشان در ادامه افزودند : ماموران و کارشناسان پليس فتا با دريافت اين اطلاعات و استفاده ازشگرد‌هاي خاص پليسي و رايانه‌اي متهم راشناسائي و با هماهنگي مرجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه وي را در يکي از شهرستان هاي همجوار دستگير كردند.

سرهنگ محمدنژاد خاطر نشان کرد : پس از شناسایی متهم ، مامورین و کارآگاهان با هماهنگی مقام محترم قضایی متهم یاد شده بالارا به پلیس فتا استان احضار نموده و در تحقیقات فنی و پلیسی متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی اعتراف نمود. وی علت و انگيزه کار خود را آشنا شدن با شاکيه از طريق اينترنت و سوء استفاده مالي و روحي از وي و بازي با احساساتش عنوان کرد، متهم پس از تشکيل پرونده براي سيرمراحل قانوني به دادسرا معرفي و با قرار وثيقه روانه زندان شد .

سرهنگ محمدنژاد در خاتمه هشدار داد : به اشخاص در صفحات اجتماعي نظیر فيسبوک اعتماد نکرده و عکس هاي خود را براي ديگران به اشتراک نگذارند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.319 seconds.